Her yaş grubuna uygun tasarımıyla, kız çocuklarının özel günlerinde ve günlük kullanımda rahatlıkla tercih edebileceği bir elbise; A; line silueti sayesinde vücut hatlarını nazikçe sararak şık bir görünüm sunar; Astarlı yapısı ile rahatlık ve konforu bir arada sağlar, iç göstermez; Kuşak detayı bel bölgesini zarifçe vurgulayarak feminen bir duruş kazandırır; Pamuklu materyali cildi tahriş etmeden yumuşak bir dokunuş sunar; Regular kalıp ve boyu ile her bedene uyum sağlayarak rahat hareket etme olanağı tanır; Gündüzden geceye geçişte kolaylıkla kullanılabilen çok yönlülükte bir elbise; Kısa kollu tasarımı yaz ayları için idealdir ve serin tutar; Orta kalınlıkta kumaşı mevsim geçişlerinde ideal konforu sağlar; Dokuma kumaş tipi dayanıklılığı arttırarak uzun süreli kullanım imkanı verir; Bisiklet yaka kesimiyle modern ve sade bir stil;






























G** Ş** –
Yiğenime hediye aldım güzel
A** k** k** –
hediye aldım çok beğenildi sadece renk gül kurusu yaziyodu pembe geldi olsun yine çok güzel elbise 👍👍👍
b** ş** –
5 yaş için 4-5 yaş aldık çok güzel oldu ama prensesimiz biraz minyon tipli ona göre tercih edebilirsiniz
B** B** –
fiyatına göre iyi kalite
Ö** A** –
2 yaş kızıma 3 4 yaş aldim tam oldu ve ürün mükemmel satıcı hediye paketi istemedigim halde hediye paketi yapıp küçük bı hediye ve tatlı bı notla gondermis ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim 🥰
b** y** –
Satıcıya çok teşekkür ederim hem özenle paketlenmişti hem de çok hızlı kargoladı ve ürün çok şirin kesinlikle tavsiye ediyorum
**** **** –
Ürün görseldeki gibi bir yaş büyük istemiştim tam oldu saç bandını beklemiyordum çok teşekkür ederim hediye aldım paketlenmesi çok hoşuma gitti
Ebru E. –
çok güzel iki adet aldim farklı renklerde. bir beden büyük alınsa daha iyi olur. çok beğendi kızlarım..
**** **** –
Kaliteli güzel bir ürün hızlı kargo için de teşekkür ederim
G** A** –
Arkadaşımın kızı için aldım çok beğendiler. Daha bebek. Büyüyünce giymesi için aldım. O yüzden beden yorumu yapamıyorum
H** D** –
arkadaşıma hediye aldım mukemmel
A** Ç** –
Ben çok beğendim aynı görselde ki gibi çok cici, paketleme güzeldi. Küçük hediye içinde teşekkür ederim.
a** a** –
çok güzel.tam da istediğin gibi oldu
Ö** G** –
çok teşekkür ederim hızlı teslimat güzel urun
E** g** M** –
kızımin istegdi gibi cok guzel
M** Y** –
çok beğendik kargo da hizliydi
Emel A. –
Ürün elime ulaştı çok güzel tam beden aldım tam oldu kızıma her şey için teşekkürler☺️
Harun a. –
Gördüğü gibi kaliteli ve güzel çok beğendik fiyatına göre enfes kızım çok beğendi güvenle alablrsnz
Aysehatun Y. –
Çok güzel cok beğendik küçük hedıyenız içinde ayrıca teşekkür ederız hızlı kargo. Teşekkürler kızım 3 yasında 4 5 aldım tam oldu bır beden buyuk alına bılır hem yumusak hem sık cok begndık cok teşekkür ederız.
Ö** T** –
Bekledıgımdende güzel geldı kargolamada güzeldı