– Kız çocukları için özel olarak tasarlanmış, çiçek desenleriyle süslenmiş toz pembe abiye elbise, şıklığı ve neşeyi bir arada sunar.; – Astarlı yapısı sayesinde rahatlıkla giyilebilir ve gün boyu konfor sağlar.; – 30 derecede yıkama imkanı ile kolay bakım avantajına sahiptir; böylece ebeveynler için pratik bir kullanım sunar.; – %100 pamuk materyali ile cildi tahriş etmeden yumuşak bir dokunuş hissi verir.; – Hem gündüz hem de gece davetlerine uygun tasarımıyla her ortamda dikkat çekici görünüm kazandırır.; – Uzun kollu ve sıfır yakası ile mevsim koşullarına uygun koruma sağlarken zarif bir siluet oluşturur.; – Standart boy kesimiyle farklı vücut tiplerine uyum göstererek her çocuğun rahatça tercih edebileceği bir seçenektir.; – Regular kalıp seçeneğiyle vücudu saran ancak sıkmayan ideal oturuşa sahiptir.




























E** Y** –
4:5 yaşında kızıma 6yas aldım tam oldu çok beğendim harika tam vaktinde geldi herkese tavsiye ediyorum gönül rahatlığıyla alabilirsiniz
**** **** –
elbise çok güzel fakat bedeni küçük 6yasindaki kızıma 8yas almama rağmen tam oturdu elbise. ha biraz kızım iri yapılıdir elbiseyi kaldırır kilolu deil zayıftır ama 8yasa göre biraz daha büyük olması lazmdi bence onun dışında kargo da hızlıydı ve hediye içinde teşekkür ediorum.
Kezban u. –
iki defa sipariş verdirdim çok memnunum çok memnun kaldılar çocuklar çok sevindi
**** **** –
Gayet güzel ve tam oldu tşkler
N** G** –
harika bir elbise. . torunlarım çok sevdi, bizde çok beğendik
E** B** –
O kadar güzel ve şık ki bayıldık sadece biraz kısa oldu 1 yaş büyüğünü alacağım ayrıca hediye için de çok teşekkür ederiz🌸
**** **** –
Perşembe verdim bugün ulaştı elime ürün gorseldeki gibi ürün çok güzel teşekurler kızım altı yaşında sekiz yaş aldım tam oldu bir iki beden büyük almanızı oneririm
N** y** –
Süper bir elbise çok beğendim. Paketleme özenli, kargo çok hızlıydı. Torunuma çok küçük oldu. Bir beden büyük almanızı öneririm. Satıcı firmaya teşekkür ediyorum.Bol kazançlar diliyorum.
**** **** –
o kadar çok güzel bir ürün ki hiç pişman olmadım aldığıma kızımda ayrı bir güzel durdu çok yakıştı kalitesi çok güzel hiç tereddüt etmeden minik prenseslerinze alabilirsiniz.. tavsiye ederim
G** A** –
ürün elime ulaştı sorun tam teslimat süresi içersinde hemde çok sevindim yigenimin doğum günü için aldım ve bunu söylemediğim halde hediye paketiyle karşılaştım ilgi alaka için çok teşekkür ederim. Ürün güzel görseldeki gibi geldi ayrıca minik hediyeniz için de ayrıca teşekkür ederim.Şiddetle tavsiye ediyorum .
H** K** –
siparişimiz çok hızlı bir şekilde teslim edildi. hediye paketi talebimiz olmadı halde çok güzel paketleme yapılmış ve ayrıca minik hediyeniz içinde teşekkür ederiz…
**** **** –
çok tatlılar kuzenim kızları için aldı çok güzel geldiler
kader A. –
kızıma aldım güzel oldu teşekkürler
N** Ö** –
Kızıma aldım, o kadar güzel ki, diğer renginden hem kızıma hem yeğenime bir daha sipariş ettim.
muhammet ç. –
tam istediğimiz gibi kumaş kalitesi süper
E** S** –
Güncelleme: Arkadaşlar satıcı harika bir dille konuştu hediye olarakta minik bir toka göndermiş. Ben aldıktan sonra epey indirime girdi.Telafi olarakta indirim kuponu tanımlamışlar bana her şeyde geçerli bence çok güzel bir jestti o yüzden puanımı yükseltiyorum ve satıcıyada burdan teşekkürlerimi iletiyorum. Ürünün paketlemesi falan gayet güzeldi hediye paketine koymuşlar. Ben kuzenime hediye aldım 5 yaş sipariş ettik 4 yaş göndermişler dolayısıyla mini gibi durdu. Boş yere iadeyle kargoyla uğraştık satıcı özür diledi hemen telafi edelim falan dedi. Yenisini sipariş ettik bakalım gelince göreceğiz umarım pişman olmam..
semagül p. –
elbisenin kalıbı küçük 3 yaşındaki kızıma 5 yas aldim tam oldu alamak isteyenler ona göre alabilir 2 beden büyük alin
**** **** –
Çok güzel çok kaliteli çok teşekkür ederim gerçekten çok kaliteli kargo da hızlıydı çok sağ olun iyi ki varsınız❤️🙏🏻
R** n** P** –
çok güzel bayıldım kızıma da çok yakıştı .
Ö** s** –
hediye aldım çok güzel